maandag 28 november 2011

Wrakduiken met de Wilhelmina.

Wrakduiken op de Noordzee is een apart verhaal. Ik ben er enkele jaren geleden mee begonnen. Samen met een vaste groep clubleden proberen we elke zomer een paar duiken op de Noordzee te maken als het weer dat toe laat. De eerste keer was echt even wennen. Ik had het gevoel dat ik weer een DIO was (duiker in opleiding). Het duiken in de Noordzee vraagt wel iets meer van een duiker op gebied van ervaring en uitrusting dan het gemiddelde duiken in de Nederlandse plassen. Mijn ervaringen met het duiken op wrakken in de Noordzee heb ik opgedaan met de Wilhelmina van Piet Greben, een zeer ervaren kapitein en wrakduiker. Kan ik iedereen aanraden die met deze tak van het duiken kennis wil maken. Ik kan er veel over vertellen, maar je kunt beter de filmpjes op YouTube bekijken vanuit mijn blog. Klik dus maar aan!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten