zaterdag 26 november 2011

Ik stel me even voor.

Hallo duikers,

Ik ben nu 55 jaar en pas in 2002 met het duiken begonnen. Beter laat dan nooit zullen we maar zeggen. Het duiken kan ik iedereen aanraden! Het is een gezellige en uitdagende sport. Je duikt nooit alleen en na elke duik heb je wel iets te vertellen. Samen duiken, samen ervaringen delen, dat maakt van het duiken een boeiende hobby waarover je niet snel uitgepraat raakt. Ik heb een 3 sters brevet en tot op dit moment 280 duiken gemaakt. Mijn duikervaringen heb ik opgedaan in diverse zandafgravingen in Nederland en Duitsland, in ons prachtige Zeeland, in de Middellandse zee, in Egypte en bij het wrakduiken op de Noordzee. Vanaf 2003 ben ik lid van de Twentse Duikvereniging, een gezellige club van ongeveer 80 zeer actieve leden die met elkaar de passie van het duiken delen. Informatie over onze club kun je vinden op onze website www.tdlosser.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten